Hey !

Oto początek mojej przygody z blogiem, który będzie o tym jak designersko, artystycznie i kreatywnie zarządzać własną przestrzenią wokół siebie. Myślę,że wcale nie musi być to trudne.

Przeczytałam kiedyś, że „żyć znaczy mieszkać” i w pełni się z tym zgadzam. Czemu zatem nie robić tego modnie, ciekawie i pomysłowo? Możesz otaczać się pięknymi, oryginalnymi rzeczami na co dzień, nawet z ograniczonym budżetem. Wystarczą chęci i chwila wolnego czasu, aby urządzanie domowej przestrzeni czy chociaż jej mała zmiana okazała się wspaniałą zabawą czy hobby.

Chcę, by ten blog pokazał Ci pewne kierunki działania. Jego różnorodność, mam nadzieję, pozwoli Ci zdecydować co i jak chcesz zrobić, w którą stronę pójść. Zainspirowana(y) nim będziesz największym jego sukcesem. Jeśli kiedykolwiek pomyślisz: „tak to jest fajne, podoba mi się” i postanowisz znaleźć podobne rozwiązanie w swoich czterech ścianach, to wiedz, że ktoś na pewno w tym momencie się uśmiechnie.

Będzie też trochę o sztuce,… i może jeszcze o tym, może trochę o tamtym, z pewnością o tym, co mi wpadnie do głowy przy kolejnym kubku kawy :).

Zapraszam, Ka.

Skomentuj

